"Ψάχνω, ψάχνω για να βρω στην τάξη μου το άλλο μου μισό" - Απίθανα Νηπιάκια - 4ο & 6ο Τμήματα

"Ψάχνω, ψάχνω για να βρω στην τάξη μου το άλλο μου μισό"

Τα χάρτινα χρωματιστά ανθρωπάκια - Απίθανα Νηπιάκια που είχαμε φτιάξει την προηγούμενη μέρα για να στολίσουμε την τάξη μας τα βρήκαμε το πρωί κομμένα στη μέση και σκορπισμένα μέσα στην τάξη. Προβληματιστήκαμε! Τι είχε συμβεί άραγε;

Τα μαζέψαμε και πήγαμε όλοι μαζί στην παρεούλα.

-Τι είναι αυτά κυρία; Ποιος τα έκοψε; Τι κρίμα;

Και τότε ξαφνικά ακούστηκε μια περίεργη, τρεμουλιαστή φωνούλα.

 -Εγώ, εγώ το έκανα… δεν το ήθελα… συγνώμη φιλαράκια μου… μη με μαλώσετε…  αλλά έμεινα μόνο και… Ήταν το άτακτο ψαλιδάκι που είχε βγει από τη θήκη του όταν έμεινε μόνο του και έκανε άρχισε να κάνει ζημιές.

-Τι είναι αυτό που έκανες;

-Δεν είναι καθόλου σωστό. 

-Εμείς δεν κάνουμε ζημιές, προσέχουμε, φροντίζουμε τα πράγματά μας. 

Το άτακτο ψαλιδάκι ντράπηκε πολύ, κατέβασε τα μούτρα και έτοιμο να βάλει τα κλάματα ζήτησε συγνώμη. Του δώσαμε μια ευκαιρία να επανορθώσει και το παρακαλέσαμε να καθίσει ήσυχα στη θέση του. Η καταστροφή δεν είναι η λύση για τη μοναξιά. Άλλωστε είχε για παρέα τους μαρκαδόρους, τις κόλλες, τις πλαστελίνες...

Προβληματιστήκαμε, συζητήσαμε με τα παιδιά. Πως θα μπορούσαμε άραγε να αποκαταστήσουμε τη ζημιά που έκανε το "άτακτο ψαλιδάκι"

-Να τα κολλήσουμε με κόλλα, με ταινία, με σιλικόνη, με συρραπτικό…

-Τι θα λέγατε να παίζαμε πριν ένα μουσικό παιχνίδι με αυτά;

Ο ενθουσιασμός μεγάλος!

Βάλαμε τα  μισά ανθρωπάκια - Απίθανα Νηπιάκια στο πάτωμα…


Μουσική παρακαλώ!

και το παιχνίδι ξεκινά... Τα παιδιά χορεύουν γύρω από τα μισά ανθρωπάκια ενώ παίζει μουσική. Καθώς τρέχουν αλλάζουν μεταξύ τους  τα μισά ανθρωπάκια.  Όταν σταματήσει ο καθένας παίρνει από μισό ανθρωπάκι και ψάχνει να βρει το φίλο του που κρατάει το άλλο μισό.  Ακουμπάμε, το μισό μας φιλαράκι, το χαιρετάμε, το χαϊδεύουμε...





















Γινόμαστε ζευγαράκια χορεύουμε, τραγουδάμε, αγκαλιάζονται...

"Εγώ κι εσύ μαζί.

Εγώ κι εσύ μαζί.

Τα βάσανά σου είναι και δικά μου,

και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου,

Δυο φιλαράκια με μια ψυχή,

Εγώ κι εσύ μαζί,

Εγώ κι εσύ μαζί"




"Εγώ κι εσύ και όλοι μαζί
Χεράκια ενωμένα, μονιασμένα, αγαπημένα"









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ! Καρυοθραύστης . Τμήμα 5 τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

Ο Πυξιδούλης, η Πυξιδούλα - "ΕΓΩ + ΕΣΥ = ΟΜΑΔΑ" (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)

28η Οκτωβρίου - Σαν Παραμύθι ( Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)