"Μες στην τάξη μια παρέα όλοι μας περνάμε ωραία" - Απίθανα Νηπιάκια - 4ο & 6ο Τμήματα

Διανύουμε ήδη το δεύτερο μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς στο νηπιαγωγείο. Μέσα από πολλά παιχνίδια και ομαδικές δραστηριότητες προσπαθούμε να βοηθήσουμε τα Απίθανα Νηπιάκια μας να αισθανθούν τη σπουδαιότητα της ομαδικότητας, της φιλίας και της συνεργασίας.

Ένα παραμύθι που βοηθάει τα παιδιά να νιώσουν την αξία της φιλίας, της συνεργασίας και της ομαδικότητας έχει το τίτλο: «Η Παρέα»

Περίληψη της ιστορίας…

Κάποτε μια μύγα έχτισε ένα όμορφο ξύλινο σπιτάκι, δεν είχε όμως παρέα κι ένοιωθε μοναξιά. Μια μέρα έρχεται ένας ποντικός. Τοκ τοκ χτυπάει την πόρτα.

-Ποιος μένει εδώ;-

-Εγώ η μύγα η ζουζουνίστρα. Εσύ ποιος είσαι;

-Εγώ είμαι ο  ποντικός ο Ροκανίστρας

-Έλα να μείνεις εδώ να γίνουμε δύο. Την άλλη μέρα έρχεται ο βάτραχος… ο λαγός… ο κόκορας… η αρκούδα ώσπου έγιναν μία ωραία αγαπημένη παρέα…

Συζητήσαμε τις εντυπώσεις μας από αυτή την πολύ όμορφη και τρυφερή ιστορία. Όλα τα ζωάκια βοήθησαν και έφτιαξαν το σπιτάκι τους για να μείνουν όλοι μαζί αγαπημένοι. Έτσι κι εμείς στο νηπιαγωγείο μας όλα τα παιδάκια είμαστε μια όμορφη παρέα και περνάμε υπέροχα.

Φτιάξαμε καπελάκια...

Γίναμε ζωάκια και δραματοποιήσαμε την ιστορία.























"Εγώ κι εσύ και όλοι μαζί
Μια παρέα αγαπημένη, δυνατή
Να θυμάσαι πάντα ότι για εσένα θα είμαι εκεί 
ΓΙΑΤΙ...
Τα προβλήματά σου είναι και δικά μου
Και για τους δυο μας χτυπάει η καρδιά μου"!

Ζωγραφίζω τον εαυτό μου και τον αγαπημένο μου φίλο μου










Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ! Καρυοθραύστης . Τμήμα 5 τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

Ο Πυξιδούλης, η Πυξιδούλα - "ΕΓΩ + ΕΣΥ = ΟΜΑΔΑ" (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)

28η Οκτωβρίου - Σαν Παραμύθι ( Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)