"Αποχαιρετώντας το φθινόπωρο!" , 1ο τμήμα, "kids in action"





"Είμαι ένα "νήπιο σε δράση " και η τάξη μου ονομάζεται "kids in action"  και ούτε που κατάλαβα πως τελείωσε κιόλας το φθινόπωρο. Αποχαιρετώντας  το  θυμάμαι  κάποιες από τις δραστηριότητές μου στο νηπιαγωγείο, όπως την πρώτη μου ζωγραφιά, την πρώτη μου μέρα!"

 






"Θυμάμαι πως έμαθα να ξεπερνάω τους φόβους μου με την βοήθεια του Τσέστερ, το μικρό ρακούν που φοβάται το σχολείο. Ο Τσέστερ  μου έμαθε για  το μαγικό φιλάκι  της μανούλας, που δεν φεύγει με τίποτε,  πως είναι συνεχώς κοντά μου,  με συντροφεύει και μου φέρνει  την αγάπη της..."





" Θυμάμαι τι έμαθα για τα χρώματα και πως να φτιάχνω 
το ουράνιο τόξο!"




" Θυμάμαι ακόμη πως φτιάχνοντας τα συννεφάκια χρησιμοποίησα βαμβάκι και ρώτησα γι' αυτό. Έμαθα τι είναι, από που το παίρνουμε, που το χρησιμοποιούμε. Έμαθα για  τα βαμβακερά ρούχα και τα υφάσματα!"







"Με τις πρώτες  βροχές έμαθα για τα πρωτοβρόχια, για τα σύννεφα και πήρα τα πινέλα μου για να ζωγραφίσω ομπρέλες..."







" Έμαθα πως το φθινόπωρο τα φύλλα  αλλάζουν χρώμα, γίνονται πορτοκαλοκόκκινα, κίτρινα ή καφέ και πέφτουν από τα δέντρα. Έφτιαξα χειροτεχνία για τα φύλλα  με χαρτόνια και γκοφρέ! 
Με τα πινέλα ζωγράφισα το αποτύπωμά τους!"








" Έμαθα και για τις παγκόσμιες ημέρες όπως την
Παγκόσμια ημέρα  3ης ηλικίας στις 1 Οκτώβρη!"






" Και για την Παγκόσμια ημέρα διατροφής στις 16 Οκτώβρη!"











 "Και επίσης, για την Παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης"!





" Έμαθα τι γιορτάζουμε την 28η Οκτωβρίου" 










" Και  για τη γιορτή του Πολυτεχνείου στις 17 Νοέμβρη".





"Είδα και μία θεατρική παράσταση. 
Τον "Εγωιστή γίγαντα", του Όσκαρ Ουάιλντ". 





"Έκανα και έμαθα και άλλα πολλά,
 θα σας το πω όμως την άλλη φορά!"

ΑΝΤΙΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!













































Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ! Καρυοθραύστης . Τμήμα 5 τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

Ο Πυξιδούλης, η Πυξιδούλα - "ΕΓΩ + ΕΣΥ = ΟΜΑΔΑ" (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)

28η Οκτωβρίου - Σαν Παραμύθι ( Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)