Ο Κανονάκης και η Κανονούλα μου μαθαίνουν να είμαι υπάκουο παιδί (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο )

Οι κανόνες της τάξης μας έγιναν τραγούδι

Το τραγουδάκι των κανόνων από τα Απίθανα Νηπιάκια του 4ου και 6ου τμήματος του Νηπιαγωγείου μας"

Κατασκευή Κανονάκης και Κανονούλα




Στο σχολείο με χαρά πηγαίνω εγώ (κλαπ - κλαπ) (δις)
Τα φιλαράκια χαιρετώ, τη δασκάλα που αγαπώ
Μαθαίνω με «κανόνες» στο σχολειό να ζω!
Με τους φίλους μου ψιθυριστά μιλώ (πσσ - πσσ) (δις)
Το χεράκι μου σηκώνω, τα αυτάκια μου τεντώνω
Τους «κανόνες» μας πιστά ακολουθώ!
Τα παιχνίδια πάντα τα τακτοποιώ (τακ - τακ) (δις)
Την τάξη πάντα τη φροντίζω και συχνά τη συγυρίζω
Τους «κανόνες» μας ποτέ δεν τους ξεχνώ!
Τα σκουπίδια στο καλάθι τα πετώ (κλαπ - κλαπ) (δις)
Τα χεράκια καθαρίζω, την υγεία μου φροντίζω
Τους «κανόνες» μας φυλάω σαν φυλαχτό!
Στην αυλή μας τρέχω, παίζω και γελώ (χα - χα) (δις)
Τους φίλους μου τους αγαπάω, συνεργάζομαι, βοηθάω
Τους «κανόνες» μας έχω για θησαυρό!
Τους κανόνες μας πιστά θα ακολουθώ (ναι - ναι) (δις)
Τους θυμάμαι, δεν ξεχνάω μα και θα τους μελετάω
Με φωνούλα δυνατή θα τραγουδώ (λα – λα) (δις)

-Στέλλα Μπάρμπα-


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ! Καρυοθραύστης . Τμήμα 5 τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

Ο Πυξιδούλης, η Πυξιδούλα - "ΕΓΩ + ΕΣΥ = ΟΜΑΔΑ" (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)

"Ζήτω οι ταπερίστες" από το 1ο και το 3ο τμήμα του 1ου 6/θέσιου Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών, Τζουκμάνη Μαρία, Παναγιωτίδου Σόνια