Εγώ είμαι.. εγώ.. Και το όνομά μου αγαπώ! Μαργαρίτες & Μαργαριτάκια (5ο τμήμα & Τμήμα Ένταξης)

 

«Εγώ είμαι.. εγώ..

Και το όνομά μου αγαπώ

 έχω όνομα ξεχωριστό

Και από τους συμμαθητές μου

αρχικό  διαφορετικό.

Εγώ είμαι εγώ

Και  ξέρω να αγαπώ

Τον εαυτό μου τον καλό

Αλλά και τον φίλο μου τον διαφορετικό»

Κάθε Μαργαριτάκι  ανήκει σε μια ομάδα… στην ομάδα μας…

Στις Μαργαρίτες & Μαργαριτάκια

Όμως έχει  μια ξεχωριστή οικογένεια, ένα ξεχωριστό σπίτι , ξεχωριστές συνήθειες και ένα ξεχωριστό όνομα  που το αγαπάει πολύ!

Ζωγραφίζουμε το αρχικό του ονόματός μας και παρατηρούμε τις  εξωτερικές διαφορές μας από τους συμμαθητές  μας.

Στη συνέχεια  ανακατεύουμε τα γράμματα του ονόματός μας  και προσπαθούμε να τα βάλουμε στην σωστή θέση.

 

Με το μαγικό ραβδί μας φωνάζουμε  να σηκωθούν όλοι όσοι το όνομά τους αρχίζει από κάποιο γράμμα της αλφαβήτου. 

Έτσι βρίσκουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε και τις ομοιότητές μας.

Γράφουμε το όνομά μας με την πλαστελίνη.

 

 

Σε ένα μεγάλο χαρτί καθένας ζωγραφίζει τον εαυτό του και γράφει το αρχικό του.

Με την αγαπημένη μας αλατοζύμη  και με κόκκινη μπογιά φτιάχνουμε ζυμαράκι και  σχεδιάζουμε το αρχικό μας.

Αφού ψηθεί   το αρχικό μας  προσπαθούμε να βρούμε στην ομαδική μας εργασία πού πρέπει να το βάλουμε .

Τέλος το αρχικό μας γράμμα το  βάζουμε σε κορνιζούλα για να το πάρουμε μαζί μας στο σπίτι μας.

Πολλά μαζί αρχικά φτιάχνουν την λέξη χαρά αλλά και τόσες άλλες όμορφες λέξεις που μόνο χαμόγελα μπορούν να μας χαρίσουν .



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ! Καρυοθραύστης . Τμήμα 5 τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

Ο Πυξιδούλης, η Πυξιδούλα - "ΕΓΩ + ΕΣΥ = ΟΜΑΔΑ" (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)

"Ζήτω οι ταπερίστες" από το 1ο και το 3ο τμήμα του 1ου 6/θέσιου Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών, Τζουκμάνη Μαρία, Παναγιωτίδου Σόνια