Αγαπημένο  μου ημερολόγιο 
Με λένε Αδέσποτο και μένω σε μια αίθουσα νηπιαγωγείου. Μην εκπλήσσεσαι, αυτή είναι απ΄ τις μεγαλύτερες βεβαιότητες του κόσμου: Δίπλα στα παιδιά γίνονται θαύματα! 
Ε, κι εγώ ένα τέτοιο γεύομαι... 
Είμαι ανάμεσα στα φιλαράκια μου, χορταίνω αγάπη, συντροφιά, αθωότητα, ζωντανά ανέκδοτα, χάδια. 
Είμαι σούπερ τυχερός ε; Το ξέρω!
Το καλοκαίρι μελαγχολώ. Τότε αδειάζει η τάξη αλλά δεν κρατάει για πολύ ευτυχώς. Το φθινόπωρο, μου ξαναφέρνει τα φιλαράκια μου. 
Θα σου γράφω ημερολόγιο μου. Θα σου γράφω γιατί έχω ανάγκη να κοινωνώ το μαγικό του σχολείου.
Σήμερα, σου αφήνω μία σελίδα από το βιβλίο "το ημερολόγιο της Δώρας". Μέσα σ΄ αυτήν την αίθουσα γράφτηκε. Εκείνα τα φιλαράκια μου μεγάλωσαν πολύ!  
Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε βλέπεις, οι ζωές των ανθρώπων άλλαξαν απίστευτα! Αυτό είναι και  το αγαπημένο σλόγκαν της κυρίας "η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από εμάς". Άνθρωπος το έγραψε, ένας Γάλλος κινηματογραφιστής. Δεν θα μπορούσε να το σκεφτεί ποτέ αυτό ένα ζωάκι...  
Σε φιλώ με πατριωτικά φιλιά 
Αδέσποτος 




 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ! Καρυοθραύστης . Τμήμα 5 τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

Ο Πυξιδούλης, η Πυξιδούλα - "ΕΓΩ + ΕΣΥ = ΟΜΑΔΑ" (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)

"Ζήτω οι ταπερίστες" από το 1ο και το 3ο τμήμα του 1ου 6/θέσιου Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών, Τζουκμάνη Μαρία, Παναγιωτίδου Σόνια