ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA ΕΝΟΤΗΤΑ 2η Αξιοποίηση εκμετάλλευση θαλασσών και ωκεανών από τον άνθρωπο 1η υποενότητα Θαλάσσιες μεταφορές-ναυτιλία. Τμήμα 5, τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

 

ΠΑΙΔΙΚΗ HELMEPA

ΕΝΟΤΗΤΑ 2η Αξιοποίηση εκμετάλλευση θαλασσών και ωκεανών από τον άνθρωπο

1η υποενότητα Θαλάσσιες μεταφορές-ναυτιλία

Οι ναυτικοί έχουν την δική τους ορολογία για να επικοινωνούν μεταξύ τους.

Μαθαίνουμε μερικές από τις δικές τους λέξεις και τι σημαίνουν κι στην συνέχεια φτιάχνουμε την δική μας μεσοστιχίδα με την λέξη άγκυρα.

Κάθε γράμμα της λέξης άγκυρα αντιστοιχεί σε μία ακόμη λέξη από την ναυτική ορολογία.

Έχουμε γνωρίσει αυτές τις λέξεις τις έχουμε μπροστά μας και σε φωτογραφία κι έτσι είναι πολύ εύκολο να καταφέρουμε γρήγορα να συμπληρώσουμε την μεσοστιχίδα μας και  ταυτόχρονα να πλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας.

Στη συνέχεια με την βοήθεια της ρομποτικής προσπαθούμε να στείλoυμε την αγαπημένη μας bee bot στις λέξεις και στις έννοιες που μάθαμε.














Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας ! Καρυοθραύστης . Τμήμα 5 τμήμα Ένταξης και 4ο Ολοήμερο τμήμα ( Μαργαρίτες και Μαργαριτάκια)

28η Οκτωβρίου - Σαν Παραμύθι ( Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)

Ο Πυξιδούλης, η Πυξιδούλα - "ΕΓΩ + ΕΣΥ = ΟΜΑΔΑ" (Απίθανα Νηπιάκια - τμήματα 4ο & 6ο)